قوانین سورس باز

ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب سورس باز برای خرید محصولات موردنظر خود، توجه شما را به مجموعه قوانین خریداران جلب می نماییم:

* سوالات پیش از خرید را حتما در دیدگاه های همان محصول مطرح کنید.
* درخواست های پشتیبانی برای محصول خریداری شده صرفا می باید توسط سیستم تیکت سورس باز به ثبت برسد.
* بررسی دیدگاه های هر محصول، چگونگی پاسخگویی فروشنده به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخ ها می تواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی سایت سورس باز از محصول باشد.


* تبصره ۳-۱: ذکر این نکته ضروریست که سورس باز نیز ملزم به پشتیبانی ۲۴ ساعته یا شخصی سازی محصول برای خریداران نیستند و صرفا پشتیبانی شامل مواردی است که محصول به فروش رفته دارای مشکل باشد.
* پشتیبانی محصولات خریداری شده صرفا توسط سورس باز انجام خواهد شد و سورس باز هیچگونه مسولیتی در قبال ارائه پشتیبانی برای محصولات خریداری شده از سایت های دیگر را ندارد.
* پیش از خرید حتما به کیفیت محصول، نظر سایر خریداران، دیدگاه های ارسالی کاربران، امتیاز کاربران، توضیحات محصول و … دقت فرمایید.
* امکان بازگشت وجه محصولات خریداری شده یا شارژ های انجام شده در کیف پول به هیچ وجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید.
* محصول معیوب و همچنین محصولی که دارای مشکل باشد پس از تایید کارشناسان سورس باز و عدم رفع مشکل توسط فروشنده، از سورس باز حذف * خواهد شد.
* با نظر بر اینکه سایت سورس باز دعوت به همکاری شما را می پذیرد به این نکته توجه کنید به هیچ وجه سایت سورس باز در موارد غیر قانونی فعالیت نمی کند و درخواست های مبنی بر آن را نمی پذیرد
* تبصره ۷-۱: بازگشت وجه به حساب کاربران (کاربرانی که صرفا بعد از خرید لینک دانلود یا لینک سالم در اختیار ایشان قرار نگرفته است) فقط به صورت شارژ کیف پول انجام شده و کاربر می تواند محصول دیگری را از سورس باز خریداری کند.

* تبصره ۸-۱: تمامی فایل های موجود در سایت یا بومی شده به زبان فارسی هستند یا به صورت زبان انگلیسی و نسخه اصلی قرار داده شده است این مورد در کنار محصول (زبان فارسی یا انگلیسی) درج گردید است.

* تبصره 9-۱: توجه داشته باشید بیشتر محصولات سایت نال شده، نصب شده یا نال نشده هستند پس درصورت مشکل در نصب یا اجرا سایت سورس باز هیچ مسئولیتی ندارد.
* هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه و تیکت پشتیبانی بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.
* فعالیت سایت باتوجه با قوانین کشور عزیزمان می باشد و در این راستا در محتوای مقالات تمامی منابع ذکر می گردد و محصولات توسط تیم سورس باز تهیه می شود و هیچگونه کپی برداری را جایز نمی داند.
* سورس باز هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیت های دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروزه من تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت می‌تواند ناشى از این عوامل باشد نمی پذیرد.
* سورس باز در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
* خدمات سورس باز به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آن ها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن و … ارائه نمی شود. همه ضمانت های کتبی و شفاهی در مورد سرویس های سورس باز که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و سورس باز هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. سورس باز تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات دانلودی شما) نخواهد بود.
* سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و سورس باز هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.

تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات سورس باز تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه سورس باز و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، سورس باز حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت سورس باز در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا سورس باز مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت سورس باز کنترل نماید.

آموزش های همراه

توجه داشته باشید با توجه به نوع محصول (اچ تی ام ال، جاوا اسکریپت ، اسکریپت php و…) آموزش به صورت صفر تا صد نمی باشد زیرا دارای جزئیات و ویژگی‌های خاص خود هستند و یادگیری کامل آن ها، نیازمند زمان و تمرین است. به دلیل وجود کدهای آماده، آموزش منوط به نحوه کار کرد هر یک از موارد گفته شده همراه با توضیحات اجرا یا نصب با توضیحات متنی در کنار آن جهت ارائه یا استفاده بهتر شماست.

رفع موارد پیش آمده

با نظر به این که تمامی کدهای ارائه شده در سایت دارای آموزش هستند و نحوه نصب ، مشکلات در حین نصب یا اجرا کدها در ویدیوهای همراه آن قرار میگیرد وجود مشکل در کدها تا 99 درصد پشتیبانی و بدون خطا می باشد پس فقط در صورت وجود مشکل محصولات ارائه شده امکان برگشت وجه به کیف پول شما در سایت وجود دارد.

پشتیبانی سایت

9 الی 13:30 - 15:30 الی 19:00

رفع مشکلات

لطفاً اگر با مشکل خاصی مواجه هستید به ما اطلاع دهید تا بهترین کمک را ارائه دهیم.

تعهد ما به شما

ارائه محصولی کاربردی همراه با آموزش رایگان